Friday, February 28, 2014

Kaisa soovitusel

Nonii, aeg teha jälle väike lühikokkuvõte. Ja kuna Kaisa teavitas mind, et tema ja Anni oleksid hästi õnnelikud, kui ma jagaksin FB-s teavitusi uute postituste saabumisel, siis võtke teatavaks, see ei ole minu süü, et ma nüüdsest teie FB-d oma blogiga risustama hakkan! :)
Viimane blogi lõppes vast sellega, et hakkasin Southportist ühistranspordiga Nerangi sõitma. See ots oli päris pikk ja miks ma sellest uuesti räägin? Juhtus nii, et pidin kusagil "eiteakuskohas" bussi vahetama ja olin omadega üsna eksinud. Uurisin siis ümbrust ja küsisin inimestelt teed. Õnneks leidsingi bussi, mis mind koju pidi viima, aga sellega oli ka veel oma nali. Ma ei olnud päris kindel, millises peatuses ma maha pean minema ja uurisin bussijuhi käest, selline tore vanem härrasmees. Seal samas istus üks asiaadist naine, kes elas minuga samal tänaval ja ütles, et kui tema maha läheb, siis ma võin temaga koos minna. Olin õnnelik. Rääkisime natuke juttu, hakkas vihma sadama. Siis see naine pajatas muule, et kas ma ka tean, et ma jõudsin viimasele bussile, mis veel sellel päeval/õhtul meie kanti sõidab? Muidugi ma ei teadnud ja mõtlesin, et olen vist õnnesärgis sündinud. Nagu mainitud, hakkas vihma sadama. Ja siis bussijuht viis mind ja selle naise täpselt koju ukse ette. See ei olnud üldse tema marsruut. Lihtsalt niisama. Sellised on külalislahked austraallased!
Vahepeal olen jõudnud kolida Nerangist Molendinari. See on keskusele lähemal kui esimene elukoht, aga ikkagi peab bussidega jämmima. Tuba on mul küll hästi nunnu. Ja mul on hästi tore uus elukaaslane, kellest postitan ilmselt ka väikese pildikese :)
See naine, Sandra, kelle käest tuba üürin, läks kolmeks/neljaks päevaks Melbourne'i. Ja ta unustas mulle võtmed anda. Esimese päeva passisingi siis kodus :D Kuni kella seitsme ajal tuli ta poeg töölt ja andis mulle võtme :D Aga siin on bassein, sain seal lõsutada, natuke CV-sid laiali saata (mitte et sellest kuuldavasti mingit abi oleks), aga positiivselt peale, eksole!
Hästi tore uudis oli see, et minuga võttis ühendust Maari. Tegemist on ühe saare päritolu tüdrukuga, kes minuga ühendust võttis, et võiks kokku saada. Hea sõber FB näitas, et meil on päris mitu ühist tuttavat ja siis ta oligi mõelnud, et võiks ühendust võtta. 27ndal saime Surfers Paradise'is kokku, võtsime päikest, ajasime juttu. Ta naeris mu päevitust. Hulpisime lainetes ja olime niisama lahedad. Nii, nende korter megaheas kohas, hästi suur, hea vaatega. Lausa kadedaks tegi. Astusime nende poole sisse, tegime süüa. Või jah, ma olin jälle moraalne tugi rohkem. Aga söök oli hea! Maari pidi oma korterikaalsastega samal õhtul välja minema. Ma sain ka kutse. Jee! Ja kuna mu elukoht on suht kaugel siis sain ööseks nende poole crashida. Pidu oli äge!
Täna saan Liiaga kokku, vaatame, mis me lahedat teha saame! :)
Mõned pildid ka lõpetuseks ja tsau-pakaa! :)
Minu uus elukaaslane

Eesti tüdrukud vs austraalia poisid

Minu nunnu uus tuba

Liis ei ole üldse punane

2 comments:

  1. Ajeee, ma pääsesin Liisu blogisse!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on nii hea meel, et see inimesi õnnelikuks teeb :D

      Delete