Sunday, February 23, 2014

Austraalias vahetub jalakäijate valgusfoori roheline tuli punase vastu nii kiiresti, et mitte ükski eesti pensionär ei jõuaks piisavalt kiiresti üle tee

Koguaeg juhtub nii palju asju, et asjad tuleb ikka kiiresti kirja panna, sest enamus asju juba ununeb lihtsalt ära. Põhimõtteliselt ei ole ma veel vist kajastanud eilseid ja tänaseid sündmuseid.
Hommikud on meil ikka veel päris varajased, mis on väga äge, sest päevad tunduvad hästi pikad ja tegusad. Eile täitsime Liiaga mingisugust ankeeti Internetis. Kui seda lühidalt kokku võtta, siis on tegemist meedia bisnessiga ja me plaanime superstaarideks saada :P
Päeval võtsid minuga ühendust Marina ja Keijo, et nad on Gold Coastile tulemas. Ma olin kohe hästi õnnes, et minuga ka ikka ühendust võeti. Siis mul on väike (vb ka petlik) tunne, et mul on ka sõpru :D Võtsin kohe enda plaanidesse, et saan nendega kindlasti kokku. Kella nelja ajaks õnnestuski meil ennast Surfersisse vedada (Nerangist Surfersisse on autoga umbes 30-45 minuti tee). Saime natuke muljeid vahetada ja nõustusime kõik, et Surfers on ikka lahedam kui Brisbane. Ilma suhtes Marinal ja Keijol ei vedanud, sest eile oli just natuke pilvisem ja tuulisem ilm. Vihma hakkas ka sadama. Aga vees said nad käidud ja rannailu ka nähtud.  Kuue-seitsme ajal sõitsime tagasi meie pessa. Eile oli päris raske õhtu mulle. Pea valutas suurest päikesest, üritasin kompressi teha, aga ega see eriti asja paremaks ei teinud. Seega õhtul ei suutnudki väga midagi tarka korda saata. Kui täna hommikul ärkasin, siis tuli välja, et minu otsaesine, mis on muidu ka üpris suur, oli täna veelgi suurem. St et päike oli minu armsale nahale nii palju liiga teinud, et see kippus isegi paiste minema. Sellised vahvad lood siis. Aga ega see mu tuju ei morjendanud. Naersime natsa mu uue välimuse üle ja sisimas mõtlesin, et nüüd ma olen küll uus Tyra Banks valmis. Sättisime ennast ilusasti valmis ja sõitsime kingijahile, sest meie tänane päevakava nägi ette ristimisele mineku. Ma ei ole isegi Eestis kunagi ühelegi ristimisele jõudnud, aga Austraalias jõudsin juba oma esimesel nädalal. Miskipärast arvasin, et kirik on selline hea jahe suur kivist ehitis nagu Eestis olen harjunud nägema. Aga ei olnud. Oli hoopis modernne, õhku liikuma panevate tiivikutega laes. Hiljem toimus ka väike koosolemine, kui sai süüa, juua ja juttu ajada. Mulle oli see kõik muidugi ekstra uus ja huvitav, sest inimesed olid kõik täitsa võõrad. Mulle on natuke harjumatu kõikidele tervituseks ja hüvastijätuks põsemusi teha, aga küll ma mingi hetk harjun. Tegelikult on see ju täitsa tore komme. Liiaga jõudsime veel ka rannatee ette võtta, hüppasime kiirelt Surfersist läbi. Lained olid täna kohutavalt suured, ma ei julgenud kaldast väga kaugele minna. Ja isegi seal ees seistes oli tunda, kuidas laine viib liiva jalge alt minema ja tahab ka mind endaga kaasa vedada. Enne koju minekut jõudsime veel ühe Liia tuttava juurest läbi käia, kes pakkus ühte tuba oma majast üürile anda. Hästi tore ja positiivne naine oli. Ja tal oli nii nunnu koer, kes tuli kohe minu juurde ja oli esimesest hetkest mulle suur sõber. Ja see tuba oli ka hästi nunnu, täielik printsessituba. Maja ise oli ka päris kena, hubane, õdus. Õues on bassein. Hind on mõistlik. Mulle tehti isegi tsipa alet, tutvuse poolest. Tundsin kohe selles majas head aurat. Teisipäeval kolin vist sinna sisse. Jei!
Homme saab mul ka päris huvitav päev olema. Liial on tuttav, kes omab restorani. Pm ei ole tal töökohta pakkuda, aga ta on nõus mulle väikest koolitust tegema. Austraallased on suured kohvigurmaanid. Võib ju arvata küll, et mis see kohvi tegemine ära ei ole. Aga tuleb välja, et pean seda ikkagi tublisti õppima ja ega mind eriti tööle ei taheta võtta, kui mul vastavat kogemust ei ole. Homsega loodan enda võimalusi ettekandjate tööturul suurendada  :P Ja hästi lahe on see, et mulle öeldakse päris tihti, et mu inglise keel on väga hea, seega keele osas ei tohiks mul probleeme tulla.
Täna sain empsiga ja Kristiga ja Noraga skaipida. See oli hästi tore ja tegi tuju kohe nii heaks. Kuigi jah, tuleb tõdeda, et mul on tuju siin vist koguaeg hea. Kena, kõik on kena.
Aa, täna nägin oma esimest suurt ämblikku. See ei olnud eriti kena :)
Päikest!

2 comments:

  1. USA-s vahetus nii kiiresti, et isegi noor inimene ei jõudnud üle tee minna. Väga häiriv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jees, ma pean ennast suht nooreks ja pean ikka jooksma, et üle jüuda :D

      Delete