Saturday, May 24, 2014

Lehekuu

Vahepeal olen mina aasta vanemaks saanud (loodetavasti veidi targemaks ka). Oli ikka täitsa mõnus terve päev tähelepanu keskpunktis olla. Ainus kurb asi oli see, et Eestis on mu sünnipäev alati mõnusal kevadisel ajal, siin on praegu sügis. Lehekuu asemel on siin rohkem vihmakuu. 



Sel aastal oli mul isegi päris hea meel vanemaks saada, sest miskipärast on mul numbrit 23 inglise keeles palju raskem hääldada kui 24. Ja kui tööintervjuudel nüüd keegi küsib, et kui vana ma olen, siis saan rõõmsalt 24 ütelda :) Ja mulle meenus see ka, kuidas Riste eelmine aasta oli õnnelik selle üle, et ta 23ndast eluaastast pääses, sest see number on kuidagi halb ja inetu :D (ja muidugimõista on mulle alati suureks lohutseks see, et enamus minu vahvatest sõbrannasest on minust aasta vanemad ;) )
Kolm kuud olen aussis elanud ja vahepeal elasin isegi töölainel. Tegingi nii nagu siinmail kombeks, et printisin cv-d välja ja lihtsalt astusin kõikvõimalikesse kohvikutesse/restodesse sisse, üritasin juhatajaga jutule saada ja oma resümee neile näppu suruda. Aga see on palju tüütum tegevus kui arvata võiks. Esiteks on siin talvine hooaeg algamas ja enam ei olda eriti huvitatud ettekandjate palkamisest. Teiseks on lihtsalt imelik (minul, tuimal eestimaalasel) suvalisse kohta sisse astuda ja ennast pähe määrida. Sain mingisugusesse türgi kohta proovipäevale ja nad lubasid mind ka ilusasti palgata, aga juhtus nii, et Liisa käis tööintervjuul kohas nimega Wealth Build Australia ja kutsus mind ka sinna kaasa. Tegemist on firmaga, kes viib läbi seminare, kus nõustatakse austraallasi, kel on juba aluskapital olemas, edasi investeerima jne. Töö oli telefonitsi inimestele helistamine ja nendele seminaridele kutsumine (me ei müünud mingeid külmutsukappe ega muid vidinaid vaid pakkusime tasuta koolitust koos tasuta söögi/joogiga, ehk siis promosime igati väärt üritust) aga juhtus nii, et nädal aega saime tööl oldud kui ikkagi selgus, et meie inglise keel ei ole piisavalt heal tasemel. Nüüd olen jälle töötu :) Muidugi olin kergelt löödud, aga samas arvan ikkagi, et sain ikkagi väga hea kogemuse osaliseks. 
Olen Gumtreel (austraallaste a ja o veebileht, kus pakutakse tööd, tehnikat ja kõike muud, mida hing oskab ihaldada) silma peal hoidnud ja ohtralt töökuulutusi sirvinud. Praegu on selline tunne, et tahaksin kusagile farmi ära minna. Surfersi elust hakkab villand saama. Samas täna sundis Alex mind jälle cv-d ilusasti kätte võtma, et ümberkaudsed kohvikud/restod minu olemasolust aimu saaksid. Käisin siis ühes väksemas, vaiksemas ja mõnusamas linnaosas ja sealsed kohvikud tundusid palju sõbralikumad, meeldivamd kui Surfersi omad. Vähemalt enesetunne on tänase päeva osas üsna optimsitlik ja loodame, et miskit näkkab.

Homme sõidavad Chanette ja Karit tagasi Eestimaale. See teeb ikka kurvaks kui mõni kaasvõitleja siit ära läheb. Aga siiski, soovin mõnusat lendu ja kivi propellerisse!

4 comments:

  1. Tubli Liis, ära alla anna ;)

    ReplyDelete
  2. Hea kuulda, et sul ikka alati positiivseks õnnestub jääda :) Go Liis!

    ReplyDelete
  3. Oeh.
    Polnudki sinust ammu kuulnud!
    Mina muideks teen kah homme oma esimese lennureisi ja suundun mõneks päevaks nö tööasjus Norrasse :)

    ReplyDelete
  4. Tubli oled! Varsti rügad tööd teha nii et maa must.. Küll õiged asjad õigel ajal juhtuma hakkavad! :)
    Ja tore kuulda, et minu targad väljaütlemised ja mõtted ka teistele ikka aeg-ajalt meenuvad!
    Kallikalli sulle sinna!

    ReplyDelete