Thursday, March 13, 2014

DreamWorld ja muud vahvad loomad

Üle nädala olen Aussis lihtsalt lebotanud. Midagi tarka pole teinud, aga samas on nii hea ringi tuiata ja niisama elu nautida. Üritan nüüd hoolega järele mõtelda ja kirja panna siiski need tipphetked, mis mind on kummitama jäänud. Okei, see oli päris äge, et ma jõudsin DreamWorldis ära käia. Liia ja Johniga. Kahjuks ma telefoni kaasa ei võtnud ja pilte ei klõpsutanud, sest ma kartsin, et äkki need lendavad sõidu ajal minema. Tegelikult oleksin saanud sõidu ajaks oma asjad väikesesse kappi panna, seega järgmisel korral olen targem. Aga ma võtan siis ikka armsa guugli appi ja saan vast ikka ära näidata, milliste ägedate atraktsioonide peale ma ronisin.
The Cyclone. Nunnu kiire sõit, veidikene peapööritust :D :D

The Claw. See oli päris rets. Vb ei tundu, aga oli, Liiale eriti ei meeldinud, aga ma sain kohe alguses ilusasti hääle ära karjuda.
The Giant Drop. Meid sõidutati aeglaselt ülesse. Vaade oli super. Üleval hoiti meid ikka piisavalt kaua, et närvid läbi oleksid ja siis lasti täie laksuga maale tagasi.

The Giant Dropiga sama torni otsas oli selline vahva asi nagu The Tower of Terror II. See oli kõige ägedam minu meelest. Meid lasti justkui ülehelikiirusel selg ees selle torni otsa, siis seisime kaks sekundit seal ja suure hooga (nägu ees) maa peale tagasi. Käisin seal kaks korda. Karjusin kogu hingest.  Inimesed vist vaatasid mind vahepeal natukene imelikult ka, sest ma olin iga atraktsiooni peal pm ainuke tulihingeline karjuja :D :D

Veel õnnestus ära käia Zombide maal, neid sain laserpüssiga taga ajada. See oli ka päris vahva. Järgmisel korral olen kindlasti osavam.
Mis siis veel? Randa ma ei olegi enam väga palju jõudnud. Aa... no muidugi, muidugi. Meil oli ju vahepeal ka naistepäev. Siis sain Liia juurde Nerangi jälle minna. Oleksin nagu tagasi koju jõudnud. Seltskonans oli meil (koos minuga) 6 eesti neiut ja üks vene neiu. Haha, saime veini rüübata ja noh, õigel eestlasel on ikka Russki Standart ka laual olemas :D Edasi läksime StingRaysse tantsima. Eesti klubid on minu arvates tegelikult ikkagi paremad kui siin Austraalias. Vähemalt tantsu mõttes küll. Aga saime siiski oma tantsud ära tantsitud ja tuju oli hea.
Enamuse ajast veedan Surfers Paradise'is, ikka selles samas korteris, kus on need Eestist pärit tüdrukud (ja Aussi poisid). Vahepeal käisime kusagil öisel turul, me Liisaga armastame õhtuti pokaali veini ka rüübata. Enamuse ajast olen Alexiga tsillinud.
Nende köögi akna taga käivad mõnikord külalised, kellele me lahkesti süüa pakume. Sain isegi ühe papagoi enda käe peale, jei! :)

Pluss nende korterist avaneb selline vaade Surfersile.

Täna avanes mulle selline äge võimalus, et kuna Alex käib ülikoolis peaaegu samas kandis kus ma elan, siis ma viskasin ta tema autoga ülikooli juures maha ja sõitsin ise koju, sest autot on tal ülikooli juurde võimatu parkida. (Pärast pean ta ülikoolist üles korjama, jeei, saan veel autoga sõita). Aga autsõit oli päris hull. Ma ei ole ikka veel eriti harjunud austraallaste liikluskorraldusega, seega tegin ma paar päris mõnusat pööret, mille eest Eestis oleks mulle nii mõnigi hea autojuht keskmist sõrme näidanud :)

Asun nüüd enda päevatoimetuste juurde. Ilusat kevade saabumist Eestisse! :)

1 comment:

  1. Meil siin on täitsa kevade nägu hetkel :) aga järgmine nädal, siis kui ametlikult kevad peaks tulema, lubatakse isegi kuni -10 kraadi sooja....
    Nunnud värvilised varblased on teil seal :)

    ReplyDelete